اجرای پروژه گازرسانی به هجیج برای بسیاری غیرقابل باور بود

سرویس کرمانشاه _ حاج ماموستا ملاقادر قادری در آیین افتتاح گازرسانی به روستاهای پاوه گفت: در زمان آغاز پروژه گازرسانی به روستای هجیج بسیاری از افراد عنوان می کردند گازرسانی از دل این کوه‌ ها امکان ندارد ولی با تلاش و با زحمت بسیار این پروژه بزرگ انجام شد.

به گزارش کردپرس؛ حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه روز چهارشنبه ۲ اسفندماه در آیین بهره‌برداری از گازرسانی به ۷ روستا و یک واحد تولیدی صنعتی در شهرستان پاوه که با حضور استاندار کرمانشاه در روستای هجیج برگزار شد، عنوان کرد: جمهوری اسلامی طی این سال ها خدمات بسیار گسترده‌ای را در زمینه سدسازی، گازرسانی و آب رسانی در منطقه اورامانات انجام داده است. 

وی افزود: مجموعه خدمات جمهوری اسلامی در منطقه اورامانات و به ویژه در حوزه سد داریان را قالب یک کتاب گردآوری کرده ام که امیدوارم سریع تر منتشر و در دسترس مردم قرار گیرد زیرا باید این خدمت رسانی ها را برای همه مردم تشریح کرد.

ماموستا ملاقادری عنوان کرد: در زمان آغاز پروژه گازرسانی به روستای هجیج بسیاری از افراد عنوان می کردند کشیدن لوله از این مسیرهای کوهستانی و دل کوه‌ امکان ندارد ولی با زحمت بسیار این پروژه بزرگ انجام شد.

وی گفت: امروز آمده ایم تا بابت اجرای این پروژه مهم از مسئولان و دولت سیزدهم تشکر کنیم.

کد خبر 2767248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha