ساکنان‌ محلات محروم کرمانشاه از دردی عمیق رنج می برند

محمد رشیدی گفت: ساکنان‌ محلات محروم و حاشیه ای کرمانشاه از دردی عمیق رنج می برند و رفع این مشکلات نیازمند پیگیری نمایندگان و پای کار آمدن مدیران است.

به گزارش کردپرس؛ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه مجلس عنوان  کرد: ایستگاه آبادانی با حضور محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در شهرک ده پهن کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش کردپرس؛ محمد رشیدی عنوان کرد: در بازدید میدانی که چندی پیش از شهرک ده پهن داشتم شاهد وضعیت بسیار نامناسب شهرک و مشکلات متعدد آن بودم.

وی افزود: متاسفانه ورودی شهرک بسیار نامناسبی داشت و مردم این شهرک خواستار ساماندهی شبکه فاضلاب و آسفالت معابر و کوچه ها بودند.

رشیدی افزود: پس از انتقال این مشکلات به مسوولان، اداره کل حمل و نقل راهداری و بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی، برای ساماندهی و تعریض ورودی شهرک و آسفالت معابر وارد عمل شدند و با استفاده از بودجه ای که از سازمان برنامه و بودجه کشور دریافت کرده‌ بودیم، وضعیت فاضلاب ده پهن و کرناچی به مساحت 12 کیلومتر شبکه سازی شد و با اتصال شبکه اصلی ساکنان این شهرک از وضعیت نامناسب بهداشتی که ایجاد شده، رهایی یافتند.

 رشیدی ادامه داد: پیگیری‌های مستمر و رایزنی‌های زیادی با مسوولان ملی و استانی برای حل مشکلات این شهرک داشتیم و خوشبختانه اتفاقات خوبی در راستای ساماندهی این شهرک انجام شده است. 
 
وی عنوان کرد: با پای کار آمدن مدیران و مسوولان استانی، راه ورودی ده پهن اصلاح شد، کوچه ها آسفالت شدند و جدول گذاری معابر انجام شد و فاضلاب خانه هم جمع آوری شد و برای دیگر امور هم اعتبار لازم دریافت شد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تشکر از خدمات اداره راهداری استان اضافه کرد: مردم ده پهن خدمات این مجموعه در اصلاح ورودی شهرک را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد و امیدواریم همه مسوولان برای تحقق رفاه مردمی، وارد میدان شوند.

کد خبر 2767381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha