خبرهای کوتاه انتخاباتی از حوزه سقز و بانه

بر اساس گزارش های رسیده به کرد پرس، ائتلاف های انتخاباتی در شهر بانه در حوزه سقز و بانه در حال شکل گیری بوده و تاکنون 2 کاندیدا به نفع فاروق محمودی کنار رفته اند.

به گزارش کرد پرس، براین اساس سیروس خالدیان  و علی شالباف  به نفع فاروق محمودی کناره گیری و حمایت خود را از این کاندیدا اعلام  کرده اند.

هیوا فرجی از کاندیداهای سقز و بانه در مناظه انتخاباتی از آنچه عدم پاسخگویی و عملگرایی نمایندگان ادوار گذشته بوده انتقاد  کرده و گفته است: نماینده سابق می گوید مدینه فاضله دست کرده ام که چیزی ندیده ام و نماینده فعلی هم ما را متهم به کم کاری می کند.

جلال برومند از کاندیداهای حوزه سقز و بانه در سخنرانی های خود انتقادات شدیدی را متوجه نمایندگان و مسئولان سابق بدلیل وضعیت نامناسب راه های بین شهری سقز و بانه و عدم استفاده از ظرفیت مرزها نموده و تجربه مداری را شاخصه خود برای انتخاب به عنوان نماینده می داند.

  بین محسن بیگلری و بهزاد رحیمی رقابت خاصی بر سر معرفی برخی پروژه های سقز و بانه مانند سدها، فرودگاه، بیمارستان ها و غیره به عنوان دستاورد خود دارند. بیگلری این اقدامات را حاصل زحمات خود دانسته اما رحیمی گفته که این بنده وارث طرح های نیمه تمام و ناقص بودم که با سختی به نتیجه رساندم.

عثمان رحیمی هر رزوه جلساتی را در تالار سقز با اقشار مختلف مانند فرهنگیان و روستائیان برگزار کرده  و خود را صاحب تجربه، روابط گسترده، متعهد و عملگرا معرفی می کند.

در پایان این نشست طوماری در حمایت از عثمان رحیمی منتشر شده است.

کد خبر 2767420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha