راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات حوزه آب یک ضرورت است

سرویس کرمانشاه _ دکتر محمد رشیدی عنوان کرد: نمی توان به خاطر تخلفات یک عده شاهد بی آبی مردم در برخی روستاهای استان باشیم و با توجه به این وضعیت راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات حوزه آب کاملا ضروری است.

به گزارش کردپرس:؛ نماینده مردم کرمانشاه و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم محله کیهانشهر عنوان کرد: طی این دوران چهار ساله، برنامه بررسی وضعیت روستاهای شهرستان در دستور کار هفتگی من قرار داشته است.

محمد رشیدی یادآور شد: حاصل پیگیری‌ها و تلاش های این مدت دستآوردهایی مانند؛ انعقاد تفاهم نامه برای رفع تنش آبی 860 روستای کرمانشاه، آغاز عملیات اجرایی راهسازی سرفیروزآباد، پیگیری مشکلات آب شهرستان، پیگیری برای اجرای سامانه سردسیری  و پیگیری مشکلات بخش بیلوار بوده است‌.

وی یادآور شد: سعی کرده ام، برعهدی که در وکالت با مردم کرمانشاه بسته ام، حق و پیمانه را رعایت کنم و در وکالت این مردم شریف، متعهد باشم.

وی عنوان کرد: نمی توان به خاطر تخلفات یک عده شاهد بی آبی مردم در برخی روستاهای استان باشیم و راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات حوزه آب کاملا ضروری است.

رشیدی در ادامه به برخی اقدامات عمرانی در روستاها اشاره کرد و افزود: در دیدار با مردم درودفرامان، شهرک کهریز و آریاشهر یکی از مهم ترین مطالبات عنوان شده تعربض جاده آریاشهر به درودفرامان بود که اکنون این مسیر به همراه پل را تعربض کرده ایم.

وی گفت: تنها عملیات آسفالت این جاده باقی مانده است که در اولین فرصت وضعیت جوی این اقدام نیز انجام می شود.

این نماینده به مجتمع آبرسانی شادمان اشاره کرد و افزود: این مجتمع آبرسانی به  46 روستا در درودفرامان را پوشش می دهد و موفق شده ایم سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای آب روستایی را اخذ کنیم.

کد خبر 2767487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha