اطلاعیه وضعیت فعالیت مدارس استان کردستان در روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲

بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌های استان با موافقت فرمانداران، به دلیل تداوم برودت هوا، هشدارهای هواشناسی و بارش برف در برخی مناطق استان، غیرحضوری شدن و تأخیر در آغاز فعالیت مدارس در روز چهارشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش کرد پرس، در شهرستان‌های کامیاران، دیواندره، بانه، بیجار و مناطق کرانی و موچش فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری است.

در شهرستان دهگلان فعالیت تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح روستا و مدارس دوره ابتدایی سطح شهر در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

در شهرستان های سروآباد و مریوان آغاز فعالیت تمامی مدارس دوره های مختلف تحصیلی سطح شهر و روستا در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

در شهرستان سقز و منطقه زیویه فعالیت تمامی مدارس دوره های مختلف تحصیلی سطح روستا و مدارس ابتدایی سطح شهر در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس متوسطه سطح شهر با تاخیر و از ساعت ۹ صبح است.

در شهرستان قروه و منطقه سریش‌آباد فعالیت تمامی مدارس دوره ابتدایی سطح شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس دوره متوسطه سطح شهر و روستا در نوبت صبح با تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

در شهرستان سنندج و منطقه کلاترزان تمامی مدارس دوره‌های مختلف تحصیلی در سطح روستا و مدارس دوره ابتدایی سطح شهر در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و آغاز فعالیت مدارس متوسطه سطح شهر با تأخیر و از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

لازم به ذکر است وضعیت فعالیت مراکز پیش دبستانی و سنجش مطابق وضعیت دوره ابتدایی آن شهرستان خواهد بود.

کد خبر 2767491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha