آخرین گزارشات از آتش سوزی مهیب در بازار لنگه اربیل

سرویس عراق و اقلیم کردستان- سخنگوی نیروهای امداد و نجات اربیل اعلام کرد که اداره امداد و نجات اربیل در خط هستند و از حادثه آتش سوزی مطلع هستند، تمام تلاش خود را می کنند تا تلفات جانی نداشته باشند و فعلا نداشته اند، میتوان از تلف شدن 75 درصد کالاها و مواد موجود در بازار جلوگیری کرد و در تلاش برای کنترل آتش هستند، ارتفاع آتش به بیش از سه متر میرسد.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری خندان، کاروان میراودلی، سخنگوی نیروهای امداد و نجات اربیل به رسانه ها گفت که نیروهای امداد و نجات در خط هستند و از حادثه آتش سوزی مطلع هستند، امر مهم این است که تلفات جانی نداشته باشد، زیرا می توان از تلف شدن کالاها جلوگیری کرد و امکان دارد که از سوختن 75 درصد کالا ها جلوگیری شود.

وی اشاره کرد که آتش سوزی بازار لنگه اربیل همچنان ادامه دارد، شدت آتش سوزی زیاد است و ارتفاع آن به بیش از سه متر رسیده است.

وی تصریح کرد که آنها از صاحبان فروشگاه ها می خواهند وارد بازار نشوند چراکه جان آنها مهمتر است، خطر اصلی دود آتش است که خطر آن از خود آتش بیشتر است و ممکن است باعث مرگ شود.

شایان ذکر است که آتش سوزی مهیبی در بازار لنگه اربیل رخ داده است که تیم های امداد و نجات در تلاش برای کنترل آن هستند.

بر اساس گزارش منابع خبری ایسنا، بر اثر وقوع این آتش سوزی دست کم 50 نفر مصدوم شده اند و رسانه‌های اقلیم کردستان، علت آتش سوزی را اتصال کابل‌های برق اعلام کردند.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات آتش‌نشانی گزارش کرده‌اند که در این آتش سوزی ۴۰ درصد از مغازه‌ها طعمه حریق شدند.

کد خبر 2767510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha