مشارکت حداکثری در انتخابات نظام را قوی می‌کند

سرویس ایلام - نماینده حقوقی جهادی قرارگاه سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهم اسفند نظام را قوی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مجید علیمحمدی در نشست بصیرت افزایی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام اظهار داشت: در تمام دنیا حدنصاب مشارکت مردم مهم است و در واقع مردم با حضور و مشارکت در انتخابات نظام‌شان را تأیید می‌کنند و طبیعتاً اگر این مشارکت حداکثری باشد، نظام قوی می‌شود.

وی با اشاره به ریشه انقلاب اسلامی در سده های گذشته که به پشتوانه علما و روحانیت بر پایه اسلام تعریف شده است، عنوان کرد: تاریخ، تمدن و هویت ایرانیان که بن مایه آن استقلال و عزت و عظمت است می‌تواند الگویی برای سایر کشورها باشد.

وی به نقش اثرگذار مردم در پیروزی انقلاب و استمرار آن تا امروز اشاره کرد و گفت: اگر مردم در عرصه انتخابات حضور کمرنگی داشته باشند، دشمن نسبت به توطئه و فتنه‌های جدیدتری برای دشمنی با مردم و نظام اسلامی اقدام خواهند کرد و اولین قدم آنان هم خدشه در امنیت است.

علیمحمدی با تأکید بر اهمیت ویژه انتخابات امسال، تصریح کرد: سال گذشته دشمن، فتنه ترکیبی دقیقی را با هدف نابودی نظام اسلامی اجرا کرد و بعد از آن اولین انتخاباتی است که امسال برگزار می‌کنیم لذا بعد از یک چالش که دشمن با تمام توان وارد میدان شد امروز تمام نگاه‌شان به این است که آیا فتنه‌ها و رفتارشان در انتخابات امسال خودش را نشان می‌دهد یا نه؟ وی با بیان این که دشمن در طی این سال ها به دنبال این بوده که نظام اسلامی را ناکارآمد معرفی کند لذا هر جایی نقص یا ضعف کوچکی هم بوده با بزرگنمایی، آن را در سطح دنیا مطرح کرده است تا بگوید این نظام کارآمدی لازم را ندارد.

وی با بیان اینکه مردم به دنبال راه‌حلی برای رفع مشکلات، مسائل و دغدغه‌های خود هستند، تأکید کرد: مسئولان ضمن تبیین‌گری اقدامات دولت و نظام باید پاسخگوی مردم باشند.

وی با بیان اینکه اگر امروز در کشور در موضوعات مختلف دغدغه‌ها و مشکلاتی داریم، ریل‌گذار اصلی این جریانات مجلس شورای اسلامی است که قانون‌گذاری می‌کند، ما می‌توانیم در هر چهار سال با رأی خودمان این تغییر را در نمایندگان ایجاد کنیم تا نوع انتخاب‌مان منتج به این شود که رفتار تغییرگونه‌ای در کشور اتفاق بیفتد چون اکنون متأسفانه رسانه‌های بیگانه و دشمن با القای ناامیدی، قصد کاهش مشارکت مردم در انتخابات را دارد.

کد خبر 2767556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha