انتخابات مهمترین جلوه مردم سالاری دینی است/کمیته امداد از هیچ نامزدی حمایت نمی کند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: مردم همواره در عرصه های انقلاب اسلامی حضور داشته اند و انتخابات مهمترین جلوه مردم سالاری دینی به شمار می رود.

رضا طوسی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، با دعوت از آحاد جامعه برای شرکت در انتخابات امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، گفت: رکن اساسی این نظام مردم هستند که با مشارکت خود استمرار خط انقلاب را رقم می زنند.

وی اظهار کرد: حضور مردم نیز در انتخابات برای تعیین سرنوشتشان است و حضرت امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار این انقلاب به نقش مردم به عنوان یک عنصر تعیین کننده و تاثیر گذار توجه داشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان افزود: امیدوارم مردم شریف و نجیب استان فرهنگی کردستان بالاخص خانواده بزرگ و معزز امداد و همچنین خیرین و نیکوکاران خردمند و ارجمند، همگام با سایر مردم کشور با حضور آگاهانه و با صلاحدید خویش از حق آزادانه انتخاب نامزد اصلح که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برای ما به ارمغان آورده شده است؛ بهره جسته و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، که تضمینی برای تامین امنیت و تحقق ایران قوی و مقتدر است، حضور حداکثری را رقم بزنند.

طوسی خطاب به مددجویان کمیته امداد بیان کرد: چنانچه فرد و یا افرادی با سوءاستفاده از نام و عنوان این نهاد مقدس درصدد القای طرفداری این نهاد مقدس از فرد و یا جریان خاصی در جامعه بودند، آن را باور نکرده چرا که این نهاد مقدس طرفدار هیچ نامزدی نبوده و جامعه معزز مخاطب مخیر هستند، خود نامزد اصلح را انتخاب کنند.

کد خبر 2767611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha