بازدید فرمانده سنتکام از پایگاههای آمریکا در مناطق تحت کنترل کردهای سوریه

سرویس جهان- فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا با انتشار بیانیه ای از سفر مایکل اریک کوریلا، رئیس فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا به کشورهای خاورمیانه بویژه سوریه و بازدید از پایگاههای این کشور در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه خبر داد.

به گزارش کردپرس، پایگاه خبری وابسته به فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا با انتشار بیانیه ای از سفر مایکل اریک کوریلا، رئیس فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا به سوریه وبازدید او از پنج پایگاه ایالات متحده آمریکا در خاک سوریه، بویژه سه پایگاه آن در منطقه تحت کنترل کردهای سوریه خبر داد.

بر اساس بیانیه سنتکام، کوریلا با فرماندهان و نیروهای آمریکا در رمیلان، روستای سبز و پایگاه این کشور در شرق فرات بازدید کرده و سپس از دو اردوگاه تحت کنترل کردهای سوریه که زندانیان داعشی و خانواده های آنها در انها اردوگاه نگهداری می شوند، بازدید کرده است.

رئیس سنتکام همچنین با برخی مسئولان اداره خودگردان کردی و مقامات نظامی درباره استرداد وابستگان داعشی به کشورهای متبوع، بازپروری آنها و نیزتعیین سرنوشت زندانیان داعشی گفتگو کرده است.

 بر اساس بیانیه سنتکام، در حال حاضر 45000 نفر وابسته به داعش در دو اردوگاه الهول و روژ تحت نظر بوده و حدود 9000 جنگجوی داعشی نیز در زندان های تحت کنترل کردهای سوریه به سر می برند.

کد خبر 2767769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha