چرا انتخابات هیات فوتبال کردستان برگزار نمی شود؟

در حالی کە از مدت ها قبل قرار بر این شد که انتخابات هیات فوتبال در استان کردستان برگزار شود اما ظاهرا حاشیه ها و پشت پرده های پیدا و پنهان مانع برگزاری این انتخابات شده است.

به گزارش کرد پرس، متاسفانه بعد از گذشت حدود ۳ ماه هنوز انتخابات هیات فوتبال کردستان برگزار نشده و این در حالی است که رئیس فعلی هیات فوتبال کردستان برای انتخابات پیش رو رد صلاحیت شده و متاسفانه فدراسیون فوتبال علیرغم مهیا بودن شرایط از برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال کردستان سر باز می زنند و هر بار به بهانه ای مانع برگزاری آن می شوند.

در حالی که طبق تایید کمیته استان های فدراسیون فوتبال و ارسال نامه رسمی به اداره ورزش و جوانان، ۲ کاندیدای تایید شده آماده برگزاری انتخابات هستند اما مشخص نیست چرا فدراسیون فوتبال به یک باره تصمیم می گیرد تا انتخابات را به بهانه واهی برگزار نکند، مشخص نیست چه کسانی پشت این قضیه هستند تا این انتخابات برگزار نشود؟!

رئیس فدراسیون فوتبال در حالی تلاش می کند با اعمال نفوذ تاییدیه رضا رحمانی رییس فعلی هیات فوتبال را برای شرکت در انتخابات پیش رو دریافت کند که این فرد به دلیل پرونده های بی شمار تخلفاتی که در دوران ریاست در هیات فوتبال مرتکب شده، از سوی نهادهای نظارتی جواز شرکت در مجمع را ندارد تا رفتار رییس فدراسیون به نوعی دهن کجی به نهادهای نظارتی باشد و اعتنایی به رد صلاحیت رحمانی نداشته باشد.

آنچه مشخص است فدراسیون فوتبال توانایی برگزاری مجمع انتخابات کردستان را ندارد و یا به نظر می رسد فرد رد صلاحیت شده نور چشمی رییس فدراسیون فوتبال است تا در مجمع انتخاباتی آینده از رئیس فعلی فدراسیون فوتبال حمایت کند و در این میان فوتبال استان باید باز هم قربانی تصمیم آقایان شود.

آنچه مسلم است اگر چنین تصمیمی از سوی رییس فدراسیون عملی شود، وی آشکارا از تخلف و خیانت در فوتبال کردستان حمایت کرده و حامی یک فرد رد صلاحیت شده خواهد بود.

امیدواریم مدیران اداره ورزش و جوانان برای روشن شدن اذعان عمومی به این پرونده ورود جدی داشته باشند و اجازه ندهند بار دیگر این استان و استعدادهای فوتبالی قربانی سهم خواهی آقایان شود.

کد خبر 2767808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha