رونق گردشگری در کرمانشاه نباید به ایام نوروز محدود شود

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه تعطیلات نوروزی را پایان برنامه‌های حوزه گردشگری ندانست و گفت: در طول ایام بهار و تابستان سال آینده فرصت‌ها و مناسبت‌های فراوانی وجود دارند که باید به خوبی از آن ها استفاده کنیم‌.

به گزارش کردپرس؛ محمدطیب صحرایی روز چهارشنبه در نشست ستاد خدمات سفر استان که با حضور معاون عمرانی استانداری و مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: امسال شاهد همزمانی بهار قرآن و بهار طبیعت هستیم و لازم است برای بهره مندی بهتر و بیشتر از زیبایی های این ایام فرخنده و مبارک آماده باشیم.

وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان پیام های قرآنی متناسب با نیازهای فرهنگی و اجتماعی جامعه از طریق تابلوهای شهری، ظرفیت صدا و سیما، فضای مجازی، ادارات و ... در معرض دید مردم قرار داده می‌شود.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: ظرفیت‌های گردشگری استان همانند یک چاه نفت است که باید از آن‌ها برای ثروت آفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی استفاده کنیم.

وی بر ارزیابی عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: در سال آینده با جدیت و تمرکز بیشتری برنامه‌های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری را دنبال خواهیم کرد و برای برنامه ریزی بهتر نیازمند ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها هستیم.

صحرایی تعطیلات نوروزی را پایان برنامه‌های حوزه گردشگری ندانست و گفت: در طول ایام بهار و تابستان سال آینده فرصت ها و مناسبت‌های فراوانی از جمله عید سعید فطر، ایام مبارک اربعین، روز ملی کرمانشاه و ... در این زمینه وجود دارد که باید به خوبی از آن ها استفاده کنیم‌.

وی بر ضرورت پاسداشت زبان فارسی در تابلوهای راهنمای گردشگری و حوزه اصناف تاکید کرد و گفت: ایران اسلامی خود به تنهایی یک اقلیم بزرگ فرهنگی و تمدنی در دنیا محسوب‌ می شود و باید در تابلوهای راهنمای گردشگری و حوزه اصناف، زبان فارسی دارای برجستگی ویژه ای نسبت به انگلیسی به عنوان یک زبان بیگانه باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: در ایام نوروز مردم باید به خدمات پزشکی و دارویی دسترسی آسان داشته باشند و مجموعه علوم پزشکی با برنامه‌ریزی مناسب و متناسب با نیاز هر شهرستان در زمینه فعالیت داروخانه های شبانه روزی پیش بینی های لازم را انجام دهد.

وی تاکید کرد: در ورودی های شهرها هم تیم های پزشکی با تجهیزات مناسب مستقر شوند.

در این نشست گزارش برنامه ها و اقدامات دستگاه های مختلف هم برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ارائه شد.

کد خبر 2767872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha