احزاب غیرمجاز در شمال و شرق سوریه ملزم به دریافت مجوز فعالیت هستند

سرویس سوریه - مدیریت خودگردان کانتون جزیره، احزاب و نیروهای سیاسی بدون مجوز در این منطقه را ملزم به ارائه درخواست برای دریافت مجوز فعالیت کرد.

به گزارش کردپرس، مدیریت خودگردان دموکراتیک کانتون جزیره با صدور اعلامیه‌ای به احزاب و نیروهای سیاسی بدون مجوز در این منطقه مهلت داد تا درخواست خود را برای دریافت مجوز فعالیت ارائه کنند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، کمیته امور احزاب مدیریت خودگردان کانتون جزیره اعلامیه شماره ۱ سال ۲۰۲۴ خود را صادر کرد و به نیروها و احزاب غیرمجاز مهلت داد تا به دفاتر خود بازگردند و درخواست مجوز فعالیت خود را به این کمیته ارائه کنند.

احزاب غیرمجاز در شمال و شرق سوریه ملزم به دریافت مجوز فعالیت هستند

این کمیته این تصمیم را در وب سایت رسمی خود به اشتراک گذاشته است که به شرح زیر است:

«طبق قانون مجوز احزاب AANES به شماره ۶ که در تاریخ ۲۰٫۵٫۲۰۱۸ صادر شد و بر اساس جلسه کمیته احزاب به شماره ۲ که در تاریخ ۵٫۳٫۲۰۲۴  تشکیل شد، کمیته اجرایی امور احزاب تصمیم گرفتند که

کلیه احزابی که مجوز دریافت نکرده‌اند می‌توانند از تاریخ ۷ مارس ۲۰۲۴ لغایت ۱ آوریل ۲۰۲۴ درخواست مجوز را به دفتر امور احزاب ارائه دهند تا بتوانند در منطقه فعالیت کنند.»

لازم به ذکر است که منظور از احزاب غیرمجاز چندین حزب مخالف AANES  از جمله احزاب عضو شورای میهنی کردهای سوریه(ENKS) هستند.

کد خبر 2767908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha