تثبیت ۲۱ هزار شغل در کردستان/۶۹ درصد مصوبات کارگروه تسهیل اجرایی شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با اجرایی شدن ۳ هزار و ۳۲۸ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، بیش از ۲۱ هزار فرصت شغلی در استان تثبیت شده است.

به گزارش کرد پرس، بختیار خلیقی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، با بیان اینکه تا کتون تنها ۶۹درصد مصوبات این کارگروه اجرایی شده است، گفت: با اجرای کامل مصوبات هم میزان اشتغال حفظ شده به ۲۳ هزار و ۸۹۰ نفر خواهد رسید.

وی اظهار کرد: تاکنون در ۲۱۰ جلسه تشکیل شده این کارگروه یک هزار و ۸۸۵ پرونده مطرح شده که منجر به تصویب ۳ هزار و ۳۲۸ مصوبه شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه ۶۹ درصد مصوبات انجام و ۳۱ درصد در دست پیگیری است، افزود: هزار و ۷۳۵ مصوبه انجام شده مربوط به مسائل بانکی، ۵۷ مورد آن مالیاتی و ۴۸۸ مصوبه هم در دیگر بخش ها بوده است.

خلیقی ادامه داد: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در بخش صنعت و معدن استان کردستان فعالیت دارند که در این کارگروه درخواست ۷ هزار و ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات داشته اند.

وی یادآور شد: در سال جاری از این میزان ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته و که تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: ارائه درخواست های امهال تسهیلات چند واحد در بخش کشاورزی و صنعتی، تصویب ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی شرکت فرآوران صنابع پتروشیمی غرب آوران سنندج به منظور تخصیص تسهیلات مورد نیاز، درخواست کاهش جریمه اعمال شده در اضافه ساخت واحد تولیدی در شهرک صنعتی بانه از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 2768000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha