معلمان معترض خطاب به دولت: اگر پرداخت حقوق بیش از این به تعویق بیفتد،مسیر هرگونه اعتراض مدنی به روی ما باز است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- معلمان معترض طی بیانیه‌ای درخصوص تعویق پرداخت حقوق به دولت هشدار دادند و گفتند که اگر پرداخت حقوق بیش از این به تأخیر بیفتد، مسیر هرگونه اعتراض مدنی به روی آنان باز است.

به گزارش کردپرس به نقل از کانال8، معلمان معترض در این بیانیه اعلام کردند کە برای دریافت حقوق های خود، پروژە "حساب من" را نمی‌پذیرند و از دولت اقلیم کردستان می‌خواهند که دیگر برای احکام دادگاه فدرال ایجاد مانع نکند. (پروژە "حساب من" پروژە پیشنهادی دولت اقلیم و شخص مسرور بارزانی است کە بر اساس آن شهروندان اقلیم در بانکهای اقلیم کردستان دارای حساب بانکی شوند).

شورای سراسری معلمان معترض در بیانیۀ خود همچنین درخواست کردند که دولت لیست حقوق بگیران را مستقیما به وزارت دارایی دولت فدرال تحویل دهد و اجازه دهد از طریق یکی از بانکهای رشید و رافدین کارهای حقوق بگیران اقلیم کردستان انجام شود.

بیانیۀ شورای معلمان معترض درحالی صادر شد که معلمان و کارمندان معترض اقلیم نزدیک به 40 روز است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند، یک منبع در دولت اقلیم به رسانه خبری کانال8 اعلام کرد که هیئت وزیران تصمیم گرفته است تا زمانی که دولت عراق حقوق کامل نهادهای امنیتی را ارسال نکرده، حقوق کارمندان را پرداخت نکند.

کد خبر 2768175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha