۱۰۰ غرفه محصولات صنایع دستی ایلام در ایام نوروز راه اندازی می شود

سرویس ایلام - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از برپایی ۱۰۰ غرفه عرضه و فروش محصولات صنایع دستی استان در شش شهرستان ویژه ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: در ایام نوروز در راستای معرفی محصولات شاخص صنایع دستی استان به گردشگران و مسافران نوروزی ورودی به استان در شش شهرستان اقدام به برپایی ۱۰۰ غرفه صنایع دستی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام افزود: هدف از ایجاد غرفه های صنایع دستی در ایام‌ نوروز کمک به معرفی و فروش محصولات صنایع دستی استان است که در واقع در ایام‌ نوروز برای صنایع دستی اقتصاد نوروزی را به همراه خواهد داشت.

شریفی گفت: امسال همانند سال های گذشته در قلعه والی شهر ایلام با ایجاد غرفه های صنایع‌دستی، برپایی سیاه چادر در قالب نوروزگاه در محل قلعه والی شهر ایلام و دیگر شهرستان ها با ایجاد برنامه هایی آئینی و سنتی سعی در بوجود آمدن نشاط نوروزی برای گردشگران و مسافرین نوروزی که استان ایلام را به عنوان‌مقصد گردشگری انتخاب کرده اند تا قبل از شب های قدر را در دستور کار خود قرار داده ایم.

او تصریح کرد: اولویت غرفه ها بیشتر به کارگاه های تولیدی و برند دار و بسته بندی شده است که بتوانند بهتر صنایع را معرفی کنند ولی صنایع دستی کوچک و خرد هم در این غرفه ها مستقر هستند تا بتوانند تجربه لازم جهت حضور در نمایشگاه های بزرگ‌تر را کسب کنند.

کد خبر 2768230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha