برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر کردستان معرفی شدند/کرد پرس ۳ رتبه کسب کرد

مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر کردستان با معرفی آثار و نفرات برگزیده به کار خود پایان داد که در این جشنواره خبرنگار و عکاس خبرگزاری کرد پرس، حائز ۳ رتبه شدند.

به گزارش کرد پرس، بر اساس رأی هیئت داوران در بخش یادداشت رتبه سوم به محمد سبحانی از پایگاه خبری بام ایران بیجار، رتبه دوم به سمیرا مرادپور از ماهنامه روژمان و رتبه نخست به سروش حبیبی راد از خبرگزاری کرد پرس تعلق گرفت.

در بخش تیتر رتبه سوم مشترک به ثریا صلواتی از پایگاه خبری اقتصاد کلان و توفیق مفاخری از خبرگزاری فارس و رتبه دوم به رامیار غفاری از خبرگزاری تسنیم رسید.

در بخش گزارش خبری رتبه سوم به سروش حبیبی راد از خبرگزاری کرد پرس، رتبه دوم به صورت مشترک به فرانک کیانپور از خبرگزاری ایسنا و عبدالله  رحمانی از هفته نامه سیروان و رتبه اول به چنور صادقی از ایرنا رسید.

در بخش مصاحبه نیز رتبه سوم مشترک به کویستان عبدالحکیمی از پایگاه خبری شهید یاران و عدالت ناصری ار خبرگزاری مهر، رتبه دوم به هیوا محمدپور از پایگاه خبری باران نیوز دیواندره و رتبه اول به مهوش رحیمی از کردتودی رسید.

در بخش عکس رتبه سوم به عرفان کرمی از خبرگزاری کرد پرس، رتبه دوم به ناصر عباس علی نیا از خبرگزاری مهر و رتبه اول به سیدمصلح پیرخضرانیان از ایرنا رسید و در بخش مستند تنها رتبه دوم داشت که به ماهان مقدم از خبرگزاری بسیج تعلق گرفت.

در بخش اینفوگرافی تندیس و رتبه اول به عادل پیرویسی از پایگاه خبری روژمان نیوز، موشن گرافی رتبه سوم محسن عبدالملکی از کرد دانش، رتبه دوم وریا خلیقی از فضای مجازی صداوسیما و رتبه اول و تندیش جشنواره به مجید صادقی از کردتودی اهدا شد.

در بخش گزارش ویدئویی رتبه سوم به سعید کردی از خبرگزاری فارس، احمد رشیدی از خبرگزاری صداوسیما و گل آرا ظاهری از کردتودی تعلق گرفت.

کد خبر 2768276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha