حوزه هنری کردستان به پاتوق هنرمندان مبدل شود

رییس حوزه هنری کردستان گفت: حوزه هنری باید به پاتوقی در خور شأن هنرمندان فرهیخته مبدل شود و تحقق این امر، معرفی چهره های برجسته هنر استان توسط رسانه ها را می طلبد.

به گزارش کرد پرس، اسعد فرهادی در نشست خبری با رسانه های کردستان، با تاکید براینکه پایه و اساس تمام فعالیت های فرهنگی و هنری رسانه است، گفت: رسانه اگر در کنار هر دستگاه فرهنگی باشد حرف برای گفتن دارد و می تواند مسیر دستیابی به اهداف را به بهترین شیوه طی کند.

وی اظهار کرد: رسانه های استان همواره در کنار حوزه هنری بوده اند و به عنوان فردی که خود را قبل از هر چیزی از جامعه رسانه می دانم انتظار دارم این همراهی بیشتر از گذشته شود.

سرپرست حوزه هنری کردستان با بیان اینکه متاسفانه حال حوزه هنری استان اصلا خوب نیست و حتی خانه ای از خود ندارد، افزود: سعی می کنم هرآنچه در توان دارم را برای بهتر کردن حال حوزه هنری انجام دهم در این مسیر نیاز به همراهی تک تک شما عزیزان دارم.

فرهادی از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به عنوان مهمترین و اصلی ترین سرمایه هر دستگاه فرهنگی نام برد و ادامه داد: هنرمند است که به ساختمان وزن می دهد، این انتظار را از رسانه ها داریم که ما را در معرفی هرچه بیشتر استعدادها و ظرفیت های حوزه هنری و رفع مشکلات آن یاری دهند.

وی تقویت و ترویج ادبیات پایداری را از دیگر وظایف مهم در حوزه هنری دانست و یادآور شد: رسانه ها در معرفی خدمات انقلاب به مردم و خدمات مردم استان به انقلاب و حوزه ادبیات پایداری تلاش و در این زمینه تولید محتواهای تاثیرگذار داشته باشند.

سرپرست حوزه هنری کردستان با بیان اینکه حوزه هنری باید به پاتوقی در خور شأن هنرمندان فرهیخته مبدل شود و تحقق این امر، معرفی چهره های برجسته هنر استان توسط رسانه ها را می طلبد، بیان کرد: پایه و اساس همه فعالیت های هنری و فرهنگی رسانه است و انتظار می رود خبرنگاران استان، بیش از پیش حوزه هنری کردستان را همراهی کنند.

فرهادی با انتقاد از وضعیت فعلی حوزه هنری در کردستان، گفت: رسانه ها باید بستر معرفی و شناسایی استعدادهای هنری و فرهنگی را به حوزه هنری فراهم و ما را در پیگیری مطالبات هنر استان همراهی کنند.

وی به اهمیت معرفی و شناساندن انقلاب پایداری به نسل جوان و مردم کردستان اشاره کرد و اظهار کرد: انعکاس اهداف انقلاب به مردم استان از اهداف اصلی حوزه هنری است.

کد خبر 2768308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha