آمادگی کامل سنندج برای پذیرایی از مهمانان نوروزی

فرماندار شهرستان سنندج گفت:  در راستای ایجاد خدمات رسانی درست و همزمانی ماه مبارک رمضان با آغاز سال نو، دستگاه های خدمات رسان و نظارتی در سنندج خدمات و بازرسی های نظارتی خود را افزایش داده اند.

به گزارش کرد پرس، حسن عسکری در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج، دستاوردهای امسال را مرهون تلاش و همراهی تمامی مسئولان و کارکنان دانست و گفت: با همراهی ۶ هزار نفر عوامل اجرایی، هیات نظارت و بازرسی تمامی فرآیندهای انتخابات ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ بدون هیچ مشکلی و در امنیت کامل منطبق بر راهبردهای مد نظر مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی استقبال مردم سنندج از ریاست جمهوری را بی نظیر توصیف کرد و افزود: اعتبار ۱۴ هزار میلیارد تومانی و مصوبات این سفر می تواند در رونق و توسعه استان و شهرستان سنندج اثرگذاری چشم گیری داشته باشد.

فرماندار شهرستان سنندج از تعریف ۲۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان در کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: ۳ هزار میلیارد تومان برای راه آهن همدان به سنندج هزینه شده بود که بهره برداری رسید و برای تعریض ۱۴ کیلومتر از جاده سنندج به مریوان ۴۴۰ میلیارد تومان و ۱۲ کیلومتر از آزاد راه شمال جنوب در محدوده سراب قامیش سنندج ۳۶۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

عسکری از روکش و بهسازی ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر شهر سنندج توسط شهرداری خبر داد و ادامه داد: در سطح روستاهای شهرستان سنندج نیز ۱۸۰ هزار متر مربع سنگ فرش و آسفالت توسط بخشداری و بنیاد مسکن انجام شده است.

وی از بهره برداری از پست خط انتقال فوق توزیع سنندج با اعتبار هزینه شده ۶۰۰ میلیارد تومانی خبر داد و یادآور شد: در طول امسال آبرسانی به ۹ روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و ۱۴ کیلومتر شبکه با عتبار ۴۰ میلیارد تومان انجام شده است.

فرماندار شهرستان سنندج بهره برداری از ۲ پارک روجیار و لاوان در شهر سنندج را اقدامی مناسب برای توسعه فضای سبز شهری برشمرد و بیان کرد: تمامی ادارات با همکاری شهرداری در بحث زیباسازی شهری همکاری کنند.

عسکری گفت: آبرسانی به اراضی پایاب سد قشلاق با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان و نیز آبرسانی به روستای کیلک با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان از اقدامات خوب در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی با اشاره به نزدیکی ایام تعطیلات عید نوروز و مهانپذیر بودن استان کردستان و شهرستان سنندج از همه دستگاه های اجرایی خواست در راستای رضایت گردشگران تلاش کنند و افزود: از دستگاه های خدمات رسان و اعضای مدیریت بحران شهرستان خواست تمهیدات لازم را برای ایام تعطیلات نوروز داشته باشند.

امام جمعه سنندج نیز در این جلسه مهمترین وظیفه کارکنان دولت را تلاش و کوشش در راستای مردم داری عنوان کرد و اظهار کرد: جا دارد تمامی مسئولان در راستای ایجاد اشتغال و معیشت مردم و توجه به قشر محروم جامعه و رفع تبعیض تلاش و برنامه ریزی کند.

ماموستا فایق رستمی جنگ جدید استکبار جهانی با کشورمان را جنگ اقتصادی برشمرد و ادامه داد: در دین مبین اسلام به جهاد در راه خدا و میهن سفارش شده است و اکنون جهاد اقتصادی در برابر توطئه دشمنان اجر الهی را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 2768312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha