رفع تصرف بیش از ۳۰ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام از ابتدای سال جاری

سرویس ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف بیش از ۳۰ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی استان ایلام از ابتدای سال جاری تا کنون توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، فرشاد دوستی ضمن اعلام رفع تصرف ۳۰۷۰۰ متر مربع زمین ملی و دولتی به ارزش نزدیک به ۳۸ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان از ابتدای سال جاری تا کنون، این مهم را حاصل همراهی دستگاه قضا استان ، دادستان محترم و همچنین همکاری نیروی انتظامی استان دانست.

مدیرکل اداره راه وشهرسازی استان با اعلام اینکه ۶ هزار متر مربع از اراضی رفع تصرف مذکور مربوط به دو ماه اخیر است، گفت: همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام را دارند باید ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امور حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلامات لازم در این خصوص را کسب کنند تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند.

سرهنگ کرمی فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان نیز در این خصوص گفت: در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتییانی انتظامی با هر گونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی بعمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 2768327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha