نوروز طلوع زندگی و آشتی میان جوامع و طبیعت است

سرویس سوریه - کنگره اسلامی دمکراتیک ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن نوروز اعلام کرد که نوروز طلوع صلح، اتحاد، زندگی و آشتی بین جوامع و طبیعت است.

به گزارش کردپرس، کنگره اسلامی دمکراتیک با انتشار بیانیه‌ای فرا رسیدن نوروز را به مردم شمال و شرق سوریه و همه مردم خاورمیانه تبریک گفت و اعلام کرد که نوروز طلوع فجری نو، طلوع آزادی و صلح، طلوع عشق و اتحاد و طلوع زندگی و آشتی بین جوامع و طبیعت است.

به نوشته آژانس خبری هاوار، کنگره اسلامی دموکراتیک به مناسبت فرا رسیدن نوروز با صدور بیانیه‌ای این عید را به مردم شمال ‌و شرق سوریه و مردم خاورمیانه تبریک گفت.

در بیانیه این کنگره آمده است که مردم شمال و شرق سوریه هر سال در  تاریخ ۲۱ مارس عید نوروز را جشن می‌گیرند. نوروز به معنای روز نو است، روز رهایی از ظلم و ستم و طلوع صلح و آزادی است.

کنگره در بیانیه خود نوروز را به مردم شمال و شرق سوریه و همه مردم خاورمیانه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که نوروز برای مردم شمال و شرق سوریه صلح، آزادی و عدالت به ارمغان بیاورد.

در ادامه این بیانیه، کنگره خاطرنشان کرد که مردم کرد در طول تاریخ عید نوروز را در دامان طبیعت برگزار کرده و آن را جشن گرفته‌اند. نوروز طلوعی تازه، طلوع آزادی و صلح، طلوع عشق و اتحاد، طلوع زندگی و آشتی میان جوامع و طبیعت است.

کد خبر 2768395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha