خسارت ۵۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به راه‌های ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: بارش های سیل آسا و طغیان رودخانه ها طی روز گذشته ۵۱۰ میلیارد ریال به محورهای ارتباطی استان ایلام خسارت زده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سیدزاهدین چشمه خاور با بیان این مطلب اظهار داشت: پل جانستون و مژاره تخریب شده و دیوار حائل محور گل‌گل- سرابنقل آبدانان و محور گنداب- انجیره- تختان نیز آسیب دیده است.

وی افزود: چهار دستگاه پل دچار تخریب رادیه و برید و دستک شده اند و همچنین پل پاچم‌ دهارون تخریب شده و مسیرهای روستایی نیز آسیب دیده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ادامه داد: ده مقطع در محور ایلام- صالح آباد ریزش و رانش داشته و قسمتی از راه و پل محور ایلام- صالح آباد نیز رانش کرده است.

چشمه خاور با اشاره به تخریب آسفالت حوزه شهرستان ایلام و پل پنج‌ دهانه سه راه جندالله/سرنی و گدار خوش، اضافه کرد: رادیه و برید پل طاقی شماره ۱۹ محور دهلران-مورموری بطور کامل تخریب شده و پی‌کوله پل بزرگ دویرج‌ بالا محور دهلران-مورموری و پل سه‌راهی نادر آباد نیز تخریب شده اند.

وی بیان داشت: اکثر پلهای استان از قدمت ساخت بالایی برخودار بوده و به جهت جلوگیری از تخریب کامل برخی پلها بلافاصله تعمیرات ابنیه فنی پلها آغاز شده و پیمانکار در محور ملکشاهی میمه مشغول بتن ریزی می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام خاطرنشان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با تلاش شبانه روزی و بسیج امکانات و تجهیزات راهداری، نسبت به بازگشایی محورها اقدام کرده و تردد در حال حاضر در تمام محورهای استان ایلام برقرار است.

کد خبر 2768415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha