عضو شورای عالی جماعت عدالت: در اربیل و دهوک چیزی به نام آزادی بیان وجود ندارد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- عضو شورای عالی جماعت عدالت کردستان بیان کرد: «در اربیل و دهوک چیزی به نام آزادی بیان وجود ندارد»، وی همچنین گفت که احکام دادگاه فدرال تنها به ضرر حزب دمکرات کردستان است.

به گزارش کردپرس به نقل از مودا میدیا، فاروق علی عضو شورای عالی جماعت عدالت کردستان اظهار داشت: «عدم برگزاری انتخابات پارلمانی کردستان و به تعویق افتادن انتخابات به دلایل مختلف و اختلاف نظر احزاب کرد در مورد قانون انتخابات، تعداد و چگونگی کرسی اقلیتها، کمیسیون مستقل انتخابات و ثبت نام رای دهندگان، نکاتی بود که بر سر آن اختلاف نظر وجود داشت و این عوامل باعث شد که دادگاه فدرال در نتیجه شکایت برخی از احزاب به دلیل تاخیر در انتخابات، احکامی صادر کند».

وی تصریح کرد: «به نظر نمی رسد تصمیمات دادگاه فدرال به ساختار اقلیم آسیبی برساند اما بی تردید موضوع قانون انتخابات و کرسی اقلیتها به ضرر حزب دمکرات خواهد بود و همین دلیل اصلی عدم پذیرش احکام دادگاه از سوی حزب دمکرات کردستان است».

فاروق علی در ادامه اضافه کرد: «در دهوک و اربیل چیزی به نام آزادی بیان وجود ندارد، زیرا کارمندان این استان ها اجازه تظاهرات ندارند و نمی‌توانند آزادانه از پرداخت نشدن حقوقهای خود صحبت کنند».

کد خبر 2768557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha