سیزده بدر مراقب طبیعت باشیم / گزارش تخلفات با تلفن ۱۵۰۴

سرویس ایلام - سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مراجعه به طبیعت در روز سیزده بدر برای اجرای این سنت دیرینه، مراقب طبیعت باشند و از قطع نهال‌ها و سرشاخه‌های درختان برای برپایی آتش خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، یاسم خانمحمدیان اظهار کرد: علاوه بر واحدهای گشت زنی یگان حفاظت منابع طبیعی استان، با هماهنگی‌های انجام شده، نیروی انتظامی و بسیج نیز برای تقویت گشت زنی‌ها در روز سیزده بدر در صورت نیاز به کمک ما خواهند آمد.

وی گفت: از مردم می‌خواهیم در صورت مراجعه به طبیعت در روز سیزده بدر برای اجرای این سنت دیرینه، مراقب طبیعت باشند و از قطع نهال‌ها و سرشاخه‌های درختان برای برپایی آتش خودداری کنند.

خانمحمدیان ادامه داد: مردم هر گونه تخلفی در عرصه‌های منابع طبیعی را با تلفن ۱۵۰۴ گزارش دهند.

وی افزود: این شماره تلفن تمام وقت آماده اخذ گزارش‌های مردمی است و جنگل‌بانان در کمترین زمان خود را به محل تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی می‌رسانند.

خانمحمدیان با اشاره به این که منابع طبیعی در بیشتر شهرستان‌های استان اقدام به راه اندازی پارک‌ها و جنگل‌های دست کاشت کرده است، عنوان کرد: در این پارک‌ها، زیرساخت‌های لازم برای تفریح و تجمع مردم از جمله محل‌هایی برای برپایی آتش، سرویس‌های بهداشتی و آب آشامیدنی پیش بینی شده و توصیه می‌کنیم از این محل‌ها استفاده شود تا آسیب کمتری به طبیعت وارد شود.

کد خبر 2768776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha