حملات ترکیه با توجه به ثبات موجود در کردستان سوریه، جنایت جنگی است

سرویس سوریه - مدیریت شمال و شرق سوریه ضمن اشاره به ثبات موجود در شمال و شرق سوریه، حملات دولت ترکیه به منطقه را جنایت جنگی عنوان کرد و تاکید کرد که با تمام روش‌های موجود از دستاوردهای مردم منطقه محافظت خواهد کرد.

به گزارش کردپرس، مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(AANES) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با توجه به ثبات موجود در شمال و شرق سوریه، حمله دولت ترکیه به این جنایت جنگی است، همچنین بر منطقه تاکید می‌کند که AANES با تمام روش‌های موجود از اهداف مردم منطقه خواهد کرد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، AANES در رابطه با عملیات نظامی ارتش ترکیه و هسته‌های داعش بیانیه‌ای صادر کرد.

AANES در بیانیه‌ای خود اظهار داشت که دولت ترکیه بار دیگر با هدف قرار دادن منطقه، تلاش می‌کند خود را شکست دهد، چه در ترکیه و چه در خارج از آن پنهان کند.

مدیریت خودگردان در ادامه اشاره کرد که هدف و هدف قرار دادن منطقه و ساکنان آن جنایت جنگی است، به ویژه این که با عملیات نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) و امنیت داخلی (آسایش) علیه هسته‌های داعش و حامیان آن، پایداری خوبی در منطقه. به وجود آمده است.

این مدیریت همچنین اعلام کرد که ویژه نیروهای حامد داعش، به دولت ترکیه، تاب‌آوردن این نیروها را دارند و هر از گاهی به منطقه حمله می‌کنند.

برنامه AANES علیه منطقه را محکوم کرد و گفت که ترکیه با هر روشی سعی می‌کند از بین بردن ثبات منطقه تا راه را برای ایجاد هسته‌های داعش و نیروهای مخالف منطقه با هدف از بین بردن این ثبات باز کند.

همچنین AANES از نیروهایی که خواهان دستیابی به ثبات در منطقه و حفاظت از موارد هستند، خواست مواضع روشن و واضحی در برابر حمله دولت ترکیه نشان دهنده هستند.

مدیریت خودگردان تاکید می کند که هشدارهایش در برابر تهدید داعش درست بوده است و می تواند آن را در مسکو مورد حمله قرار دهد که آن محصول یک ایده رادیکال است و به نظر می رسد حامی آن در منطقه در درجه اول دولت ترکیه است.

این مدیریتان می‌گوید که تحرکات و حملات جدید داعش خطرناک است و از این رو جامعه بین‌المللی برای توسعه استراتژی‌ها با AANES برای نابودی منابع تروریسم همکاری کند.

در پایان، AANES قول داد که از منابع مردم و ساختارهای منطقه به هر وسیله محافظت کند و ثبات در منطقه و امید مردم به دموکراسی، عدالت و برابری را انجام دهد.

کد خبر 2768982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha