حمله پهپادی ارتش ترکیه به یک خودرو در کوبانی

سرویس سوریه - ارتش ترکیه عصر روز چهارشنبه، یک خودرو را در شهر کوبانی هدف حمله پهپادی قرار داد و مدیریت خودگردان کانتون فرات در واکنش ضمن محکوم کردن این حمله اعلام کرد که با مقاومت تمام نقشه‌های دولت ترکیه را شکست خواهند داد.

بە گزارش پرس، عصر روز چهارشنبه 3 آوریل، یک خودرو در شهر کوبانی هدف هواپیمای بدون سرنشین ارتش ارتش ترکیه قرار گرفت و مدیریت خودگردان کانتون فرات در بیانیه‌ای درباره این حمله اعلام کرد که با تمام توان نقشه‌های دولت ترکیه را شکست خواهد داد.

به نوشته شبکه روناهی، ارتش ترکیه روز چهارشنبه ۳ آوریل حوالی ساعت ۵:۳۰ عصر، یک خودرو را در شهر کوبانی هدف حمله پهپادی قرار داد.

«فرحان حاج عیسی» رئیس مشترک شورای اجرایی کانتون فرات با حضور نمایندگانی از ارگان‌ها و نهادهای خودگردان در رابطه با حمله په‌پادی ارتش ترکیه بیانیه‌ای قرائت کرد.

در بیانیه مدیریت خودگردان کانتون فرات آمده است که دولت ترکیه با تمام ابزارها و روش ها حمله می کند و بار دیگر مردم را هدف می دهد.

افرادی که در شهر وان، مردم را پس از انتخابات هدف قرار دادند، در کوبانی خودروی یک شهروند را هدف حمله پهپادی قرار دادند.

مدیریت خودگردان کانتون فرات در بیانیه خود حرکت دولت ترکیه را محکوم کرد و اعلام کرد که دولت ترکیه به هدف خود نمی‌رسد و می‌افزاید که مبارزه با دولت ترکیه را ادامه خواهد داد.

در پایان این مدیریت از همه خواست تا در برابر هدف دولت تصمیم گیری کنند و همچنین به مسئولیت خود عمل کنند.

کد خبر 2768983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha