صنف قصابان عامل افزایش بی رویه گوشت قرمز در کردستان هستند/لزوم برخورد با متخلفان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: صنف قصابان با افزایش بی مورد نرخ ها موجب مشکلاتی برای مردم استان شده اند که نیاز است اداره کل صنعت، معدن و تجارت به عنوان ناظر بازار در این خصوص ورود کند.

به گزارش کرد پرس، پیمان اسکندری در جلسه شورای هماهنگی جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: در حال حاضر تنها تنشی که در حوزه تأمین مواد غذایی در استان با آن مواجه هستیم، تامین و توزیع گوشت قرمز با قیمت مناسب است که در سال جاری باید این مهم به صورت ویژه پیگیری شود.

وی اظهار کرد: بازار سال گذشته یک بازار آرامی بود و تنها مبحث گوشت قرمز دارای تلاطماتی بود که با واردات گوشت اقدام به تأمین نیاز استان کردیم و کمبودی در این خصوص وجود نداشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: صنف قصابان با افزایش بی مورد نرخ ها موجب مشکلاتی برای مردم استان شده اند که نیاز است اداره کل صنعت، معدن و تجارت به عنوان ناظر بازار در این خصوص ورود کند.

اسکندری ادامه داد: راهکار تمام مشکلات اقتصادی استان مرتبط با تولید است و در این راستا سازمان جهاد کشاورزی استان موفقیت هایی را کسب کرده که نمونه عینی آن، تکمیل زنجیره تولید مرغ در استان است.

وی یادآور شد: تداوم تولید گوشت مرغ و تلاش های کارشناسی این حوزه موجب ثبات قیمت، آرامش در بازار، توسعه صادرات و ارزآوری شده است.

کد خبر 2769059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha