درگذشت مهدی خلیلی هنرمند عرصه سینما و تلویزیون کردستان

مهدی خلیلی فیلمساز جوان، فعال و یاور و همراه فیلم سازان کردستانی روز پنجشبه به دلیل ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار کردپرس مهدی خلیلی هنرمند ۳۸ ساله پس از چند روز بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مریوان، صبح روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ دارفانی را وداع گفت.

پیکر این فیلسماز جوان کردستانی ظهر روز پنچ شنبه با حضور جمعی از هنرمندان، فیلمسازان، دوستان، خانواده و مردم قدرشناس قروه و مناطق اطراف در روستای زادگاهش تشییع و به خاک سپرده شد.

 این هنرمند و فیلمساز ارزنده فعالیت خود در عرصه فیلمسازی را از اوایل دهه هشتاد از انجمن سینمای جوانان سنندج آغاز نمود و مدیر تولید و دستیار و برنامه ریز دهها پروژه سینمایی و تلویزیونی را برعهده داشت. این زنده یاد همچنین کارگردانی چندین فیلم کوتاه داستانی از جمله "پرچین کال" را در کارنامه هنری خود داشت.

 مرگ این جوان هنرمند با اخلاق و دلسوز کردستانی که چند ماه بیشتر از مصیبت وفات پدرش نگذشته بود، خانواده، دوستان و همکاران فیلمسازش را بار دیگر داغدار کرد.

مراسم ختم آن مرحوم در روستای زادگاهش "یلغوز آغاج" قروه در روزهای ۱۶ و ۱۷ فروردین و با حضور  گسترده مردم منطقه و حضور چشمگیر دوستان، همکاران و خانواده داغدارش برگزار شد.

کردپرس این مصیب تلخ را به بازماندگان و خانواده گرامی این مرحوم و خانواده سینما و تلویزیون کردستان تسلیت عرض کرده و از خداوند مهربان غفران و رحمت بیکران برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگانش مسئلت می کنیم.

کد خبر 2769060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha