شهرداری کوبانی پیروزی دم پارتی در انتخابات کردستان ترکیه را تبریک گفت

سرویس سوریه - شهرداری کوبانی ضمن تبریک به مناسبت پیروزی دم پارتی در انتخابات شهرداری‌های کردستان ترکیه، مقاومت مردم وان در مقابل عزل شهردار منتخبشان را جشن گرفت.

به گزارش کردپرس، شهرداری مردمی کوبانی با برگزاری یک گردهمایی، پیروزی دم پارتی در انتخابات شهرداری‌های کردستان ترکیه و همچنین مقاومت مردم وان در مقابل عزل شهردار منتخبشان را جشن گرفت.

به نوشته آژانس خبری هاوار، گردهمایی شهرداری کوبانی در مقابل شهرداری مردمی کوبانی با حضور بسیاری از مردم این شهر برگزار شد.
در این گردهمایی، «فلک یوسف» رئیس مشترک مدیریت منطقه‌ای کانتون فرات، سخنرانی کرد و موفقیت دم پارتی در انتخابات ترکیه را تبریک گفت.
«فلک یوسف» با اشاره به اینکه مردم کرد در سوریه و ترکیه با حملات نسل‌کشی روبرو هستند، اظهار داشت: «با حمایت نیروهای ملی و نام‌های مختلف در صدد نابودی مردم کرد و مردم منطقه هستند.»
فلک یوسف در ادامه خاطرنشان کرد: «مردم کرد در کردستان ترکیه و مردم شمال و شرق سوریه رهبری مقاومت برای دموکراسی در منطقه را بر عهده دارند.»
فلک با استقبال از مقاومت مردم در کردستان ترکیه و به ویژه در شهر وان گفت: «اکنون زمان آزادی مردم است و زمان مقاومت فرا رسیده است.»
پس از پایان سخنرانی گروه‌های موسیقی به روی صحنه آمدند و آهنگ های خود را اجرا کردند.

کد خبر 2769106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha