هیبت و هیمنه دروغین اسرائیل شکسته شد

عضو هیئت رئیسه مجمع روابط عمومی های استان کردستان گفت: هیبت و هیمنه رژیم جعلی اسرائیل شب گذشته با پرتاب موشک و پهبادهای شلیک شده از سوی ایران به دست پاسداران جمهوری اسلامی ایران شکسته شد.

به گزارش کرد پرس، بهروز ابراهیم آبادی در نشست مدیران خبرگزاری و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کردستان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، گفت: از سال ۱۹۶۷ تا امروز که در سال ۲۰۲۴ قرار داریم و ۵۷ سال از آن می گذرد، به صورت رسمی هیچ کشوری حمله ای نداشته و حتی یک تیر به سوی رژیم صهیونیستی اسرائیل شلیک نشده بود، که شب گذشته این سکوت تاریخی در مقابل اشغالگران قدس شکسته شد.

وی افزود: بدون شک هیچ انسانی جنگ را دوست ندارد اما وقتی سال ها رژیم کودک کش اسرائیل دست به جنایت می زند باید روزی هم پاسخگوی این جنایات خود باشد و از این رو من به عنوان یک انسان فکر می کنم که موشک های شلیک شده شب گذشته از سوی جمهوری اسلامی به سمت اسرائیل، هر کدام تیری بر قلب های سنگی سرکردگان این رژیم جعلی بود که آه مظلومان را به دنبال داشت.

مدیر روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در طول دهه های گذشته با ضرب پول و لابی گری با قدرت های دنیا، توانسته بود هیمنه و هیبت جعلی برای خود بسازد که شب گذشته این هیبت و هیمنه به دست پاسداران جمهوری اسلامی ایران شکسته شد.

ابراهیم آبادی ادامه داد: شب گذشته موشک و پهبادهای شلیک شده از سوی ایران به سمت اسرائیل از آسمان چند کشور عبور کرد و حدود 10 کشور برای انهدام این موشک ها به اسرائیل کمک کردند و این نشان از قدرت نظامی جمهوری اسلامی و اقتدار ایران در منطقه دارد.

وی یادآور شد: اکنون که ایران این اقتدار را از خود نشان داده وظیفه رسانه ها است که آن را همچون گذشته که نشان داده اند در زمان جنگ، بحران و ... پای کار هستند، امروز هم پای کار بیایند و آن را برای افکار عمومی تبیین کرده و نگذارند که رسانه های بیگانه، دروغ های خود را به آنها القا کنند.

کد خبر 2769333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha