هرکس از دستورات حزب دمکرات کردستان اطاعت کند، نادان است

سرویس عراق و اقلیم کردستان-سروه عبدالواحد، رئیس فراکسیون جنبش نسل نو در مجلس عراق با انتقاد شدید ازحزب دمکرات کردستان به دلیل درخواست های آن برای به تعویق انداختن انتخابات پارلمان کردستان،تصریح کرد: حزب دموکرات  ترسناک ومرعوب کننده نیست، بلکه هرکس از دستورات آن اطاعت کند، نادان است.

به گزارش کردپرس، به نقل از خبرگزاری «موازین نیوز» سروه عبدالواحد، رئیس فراکسیون جنبش نسل نو در مجلس عراق درحساب کاربری خود درشبکه اجتماعی«ایکس» نوشت: اگر انتخابات در اقلیم کردستان به دلیل عدم مشارکت حزب دمکرات کردستان به تعویق بیفتد، این بدان معناست که این حزب فراتر از قانون اساسی و اختیارات دادگاه فدرال و همه نهادهای کشور است،بنابراین هرکس که بخواهد در کنار این حزب قرار گیرد، گویی که می خواهد همه نهادها درعراق را تحقیر کند.

سروه عبدالواحد، خاطرنشان کرد: در تمام جهان به دلیل عدم مشارکت تنها یک حزب در انتخابات، روند این انتخابات به تعویق نمی افتد و همه نهادها نادیده گرفته نمی شوند.

وی تاکید کرد: حزب دمکرات کردستان ترسناک نیست، بلکه هرکس از دستورات آن اطاعت کند ترسو و نادان است و هر حزبی دراقلیم کردستان که تسلیم خواستەهای حزب دمکرات کردستان شود، دست به انتحار سیاسی می زند و پیرو  درمانده این حزب تلقی می شود.

کد خبر 2769676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha