آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی برگزار شد

سرویس کرمانشاه _ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: آزمون  استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ۹ شهرستان  و ۷۶ حوزه امتحانی استان کرمانشاه همزمان با ۳۰ استان کشور برگزار شد.

به گزارش کردپرس؛ نادر نورایی در حاشیه بازدید از حوزه های برگزاری این آزمون که به همراه محرابی پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان انجام شد، اظهار کرد: پس از هماهنگی های لازم با سازمان اداری واستخدامی کشور، ۴۰۶۰۰۰ نفر در سرار کشور در این آزمون شرکت کردند که تعداد  ۱۶۴۷۱ نفر داوطلب آزمون در استان کرمانشاه بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه گفت: از بین این افراد، تعداد  ۴۹۸ نفر پس از طی مراحل آزمون و گزینش در رشته های مربی تربیتی،مربی پرورشی و سبک زندگی و نیز مربی تربیت بدنی و سلامت استخدام می شوند.

وی افزود: از مجموع شرکت‌کنندگان تعداد ۱۲۴۱۳ نفر زن و ۴۰۵۸ نفر مرد هستند.

نورایی تصریح کرد: این آزمون در ۹ شهرستان استان شامل شهرستان های کرمانشاه - اسلام آبادغرب، پاوه، جوانرود، روانسر، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، سنقروکلیایی، کنگاور برگزار گردید که همکاران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، ناظر عالی آن بودند.


 

کد خبر 2770101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha