وزارت خارجه سوریه برای رئیس‌جمهور و هیأت همراه آرزوی سلامتی کرد

سرویس سوریه - وزارت خارجه سوریه با نگرانی فراوان حادثه فرود سخت بالگرد حامل رئیس‌جمهور کشورمان و تلاش نهادهای جمهوری اسلامی ایران و تیم‌های جستجو برای رسیدن به محل حادثه را دنبال کرده و برای سرنشینان این بالگرد آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش کردپرس، وزارت امور خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت سوریه با نگرانی فراوان حادثه فرود سخت بالگرد حامل «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران و تلاش نهادهای جمهوری اسلامی ایران و تیم‌های جستجو برای رسیدن به محل حادثه را دنبال می‌کند و برای مقامات ایرانی حاضر در بالگرد آرزوی سلامتی کرد. 

به نوشته رسانه‌های نزدیک به دولت سوریه، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه خود تصریح کرد که با نگرانی فراوان حادثه فرود سخت بالگرد حامل «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران و تلاش نهادهای ایران و تیم‌های جستجو برای رسیدن به محل حادثه را دنبال می‌کند.

این وزارتخانه همچنین همبستگی کامل سوریه با جمهوری اسلامی ایران را اظهار داشت و برای رئیس جمهور ایران و مقامات ایرانی که همراه وی در بالگرد بودند آرزوی سلامتی کرد.

وزارت خارجه سوریه در پایان بر توانایی و خرد ایران، رهبری، دولت و مردم آن برای غلبه بر این شرایط دشوار و آمادگی سوریه برای ارائه هرگونه کمک احتمالی تاکید کرد.

لازم به ذکر است که ظهر روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان، آیت‌الله «آل‌هاشم» امام جمعه تبریز، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان‌شرقی در منطقه کوهستانی شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی سقوط کرد و تاکنون تیم‌های امدادی به محل فرود سخت این بالگرد نرسیده‌اند. 

کد خبر 2770708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha