الهام علی‌اف: مردم ایران یک دولتمرد برجسته را از دست دادند که در طول عمرش با فداکاری به کشورش خدمت کرد

سرویس ترکیه - رئیس جمهور آذربایجان درگذشت ابراهیم رئیسی و هیأت همراهش را در سانحه بالگرد در استان آذربایجان شرقی، تسلیت گفت.

به گزارش کردپرس، الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان در پیامی درگذشت ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، و هیأت همراهش را در حادثه سقوط بالگرد در آذبایجان شرقی تسلیت گفت.

در پیام علی‌اف آمده است: «از خبر جان باختن دلخراش ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر همراهان در سانحه سقوط بالگرد، برای مردم دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران به شدت متاثر شدیم.»

علی‌اف در این پیام همچنین گفت:‌ «مردم ایران ابراهیم رئیسی، یک دولتمرد برجسته را از دست دادند که در طول زندگی خود با فداکاری و وفاداری به کشورش خدمت کرد.»

علی‌اف در ادامه پیام گفت: « یاد و خاطره او همیشه در قلب ما زنده خواهد بود. در این روز غم‌انگیز از درگاه خداوند متعال برای ملت دوست و برادر ایران صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم و ابراز همدردی با شما و خانواده و بازماندگان جان‌باختگان این حادثه و تمامی مردم عزیزتان می‌نمایم. از طرف خود و مردم آذربایجان تسلیت می‌گویم و از خداوند برای آنها طلب رحمت و مغفرت می‌کنم.»

کد خبر 2770741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha