فراکسیون جنبش نسل نو: پس از طرح درخواست ما سودانی به ما اطمینان داد حقوق نیروهای امنیتی را ارسال کند

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ اعضای فراکسیون جنبش نسل نو با محمد شیاع سودانی نخست وزیر عراق دیدار کرد رئیس فراکسیون جنبش نسل نو در مجلس عراق به رسانه NRT اعلام کرد پس از طرح درخواست ما سودانی به ما اطمینان داد که در روزهای آینده حقوق نیروهای امنیتی را ارسال کند.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبر NRT، روز چهارشنبه سروه عبدالواحد رئیس فراکسیون جنبش نسل نو در مجلس عراق اعلام کرد سودانی وعده داد هر زمان که اقلیم کردستان لیست حقوق را ارسال کند حقوق ماههای پنجم و ششم سال جاری را قبل از عید قربان پرداخت می‌کند.

سروه عبدلواحد اعلام کرد در این دیدار سودانی به ما اعلام کرد که ارسال حقوق به اقلیم کردستان تداوم خواهد داشت و نسبت به یکسان سازی حقوق نیروهای امنیتی اقلیم کردستان با بغداد اعلام آمادگی کرد.

وی اشاره کرد محمد شیاع سودانی بر بانکی کردن روند پرداخت حقوق کارمندان اقلیم کردستان طبق حکم دادگاه فدرال تاکید مجدد داشته است.

سروه عبدالواحد افزود: محمد شیاع سودانی خود بر روند بانکی کردن حقوق کارمندان اقلیم کردستان نظارت دارد.

وی اضافه کرد تاخیر در پرداخت حقوق کارمندان اقلیم کردستان به عدم ارسال لیست به بغداد و بی تفاوتی دولت اقلیم کردستان در این باره مربوط می‌شود و افزود سودانی متعهد شده که هر زمان لیست حقوق کارمندان اقلیم کردستان در اختیار آنان قرار گیرد پرداخت به موقع حقوق را آغاز خواهند کرد مشروط بر این که ارسال لیست حقوق به موقع انجام گیرد.

سروه عبدالواحد اشاره کرد سودانی وعده داده است که از هر لحاظ برای برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه در اقلیم کردستان متعهد است و در این باره ادامه داد احتمال دارد تا ۱۵ سپتامبر سال جاری انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان برگزار گردد.

No description available.

فراکسیون جنبش نسل نو: پس از طرح درخواست ما سودانی به ما اطمینان داد حقوق نیروهای امنیتی را ارسال کند

کد خبر 2771139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha