کشتی گیران سنندجی ۲ مدال طلا و برنز رقابت های جام جهان پهلوان تختی را از آن خود کردند

در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی که به میزبانی زنجان برگزار شد، محمدحسین نوروزیان مدال طلای دسته ۸۶ کیلوگرم را از آن خود کرد.

به گزارش کرد پرس، محمدحسین نوروزیان در وزن ۸۶ کیلوگرم در دور اول با نتیجه ۷ بر ۴ ایمان برقک از کهکیلویه و بویر احمد را از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۸ بر ۶ علی منصوری از مازندران را مغلوب کرد.

در فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی، محمدحسین نوروزیان موفق شد در دسته ۸۶ کیلوگرم با نتیجه ۶ بر ۴ رضا سلیمانیان از مازندران را بدرقه کند و مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کند.

هادی شرفبیانی دیگر آزادکار تیم کشتی کردستان نیز در دسته ۸۶ کیلوگرم با شکست ایمان بابایی با نتیجه ۴ بر صفر در دور اول به نیمه نهایی راه یافت که در این دور به مصاف رضا سلیمانیان از مازندران رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

هادی شرفبیانی کشتی گیر سنندجی در دیدار رده بندی چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی به مصاف امیرحسن علیزاده از منطقه آزاد اروند رفت که موفق شد با برتری ۴ بر صفر مقابل حریف خود، مدال برنز دسته ۸۶ کیلوگرم را از آن خود کند.

کد خبر 2771184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha