۱۸۸ پروژه مخابراتی در کردستان افتتاح شد/رونمایی از طرح شهرداری الکترونیک

۱۸۸ پروژه مخابراتی با حضور وزیر کشور به صورت همزمان در سراسر استان کردستان افتتاح شد.

به گزارش کرد پرس، با حضور احمد وحیدی در روند سفر به کردستان با حضور در مجتمع فرهنگی هنری شهرداری سنندج، ۱۸۸ پروژه با سرمایه‌گذاری یک میلیون و ۷۱۹ هزار ریال در کردستان بهره‌برداری شد.

بر اساس این گزارش ۳۶ پروژه از این تعداد به ارزش ریالی یک میلیون و ۵۲۰ هزار ریال درحوزه ارتباطات سیار و ۹۳ پروژه به ارزش ریالی ۸۳ هزار و ۳۲۸ میلیون ریال مربوط به بخش سیستم مخابراتی است.

۵۵ پروژه ۷۶هزار و ۵۰۰ میلیون ریالی در حوزه سیستم انتقال، یک پروژه به ارزش پنج هزار میلیون ریال در بخش فیبر نوری و ۳ پروژه از این تعداد به ارزش ۳۵ هزار میلیون ریال در حوزه سیستم تغذیه و نیرو است.

امروز به صورت همزمان ۱۲ پروژه به ارزش چهار هزار و ۴۰۸ میلیون ریال در دیواندره، ۱۹ پروژه به ارزش ۱۹۶ هزار و ۳۴۴ میلیون ریال در بیجار، ۶ پروژه به ارزش چهار هزار و ۷۳۶ میلیون ریال در دهگلان، ۱۶ پروژه به ارزش ۲۵ هزار و ۸۱۲ میلیون ریال در قروه، ۳۴ پروژه به ارزش ۳۴۹ هزار و ۶۰۴ میلیون ریال در سقز، ۳ پروژه به ارزش ۷۶ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال و ۳۴ پروژه به ارزش ریالی ۴۴۸ هزار و ۳۸۸ میلیون ریال در مریوان، ۹ پروژه به ارزش ۸ هزار و ۶۳۲ میلیون ریال در سروآباد و ۸ پروژه به ارزش ۱۰ هزار و ۵۲۰ میلیون ریال در استان کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

امروز همچنین پروژه شهرداری الکترونیک شهرداری سنندج با حضور وزیر کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی رونمایی شد.

ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان، کاهش بروکراسی‌ اداری و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و سرعت بخشی به ارائه خدمات از تاثیرات دیگر اجرای این طرح است.

پلاک‌های هوشمند جایگزین پلاک‌های فعلی می‌شوند و شهروندان با اسکن « QR Code» آن به تمام خدمات شهرداری دسترسی پیدا خواهند کرد.

کد خبر 2771213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha