تاکید استاندار بر اجرای طرح های محرومیت زدایی در ارومیه، مهاباد و پیرانشهر

استاندار آذربایجان‌غربی بر روند اجرای طرح های محرومیت زدایی و بازآفرینی شهری توسط دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان به ویژه در ارومیه، مهاباد و پیرانشهر تاکید کرد تا با جدیت پیگیری شوند.

به گزارش کردپرس، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان، با تاکید بر روند اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری و طرح‌های محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیر روند اجرای این طرح‌ها باشند و فرمانداران استان نیز با اهتمام جدی در روند اجرای این طرح‌ها همکاری کنند.

او همچنین با تاکید بر اهمیت اجرای طرح‌های بازآفرینی و محرومیت زدایی در استان، خاطرنشان کرد: نباید مسائل و مشکلات روند اجرای این طرح‌ها را متوقف کند و در این زمینه مسائل احصاء شده و با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان این مشکلات رفع شود.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین تاکید کرد: گروه‌های رصد و پایش در سطح شهرستان‌ها در راستای نظارت بر روند اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری پایدار و محرومیت زدایی و تسریع اجرای این طرح ها تشکیل شود.

در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای حل مشکلات مربوط به سیل اخیر منطقه کشتارگاه ارومیه از جمله روند پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره، پرداخت خسارت از طرف بیمه و همچنین تامین اعتبار مورد نیاز برای شهرداری در راستای رفع مشکل مهار آب‌های سطحی ارائه شد.

همچنین اجرای طرح‌های محرومیت زدایی از جمله احداث ورزشگاه چند منظوره، آموزشگاه فنی و حرفه ای، مرکز جامع ویژه سلامت، مرکز قضایی، مدرسه و فرهنگسرا در قالب مرکز جامع خدمات در محوطه کشتارگاه سابق شهرداری ارومیه، بررسی و استاندار آذربایجان‌غربی نیز دستورات لازم در راستای تسریع روند اجرای این طرح ها را صادر کرد.

در پایان این جلسه، روند اجرای طرح های محرومیت زدایی در شهرستان‌های مهاباد و پیرانشهر با حضور برخط فرمانداران این دو شهرستان نیز بررسی و استاندار آذربایجان‌غربی بر همکاری کامل فرمانداران برای اجرای طرح های محرومیت زدایی جهت بهره مندی بیشتر مردم از خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و ورزشی در مناطق محروم بویژه در این دو شهرستان تاکید کرد.

کد خبر 2771221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha