تخریب ١٣ سازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان غربی

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی از برخورد با ۱۳ مورد ساخت ‌و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش کردپرس، سرهنگ بهرام تقی زاده افزود: این ۱۳ مورد احکام اعم از بنای نیمه کاره، محوطه و دیوار کشی به تعداد ۵ مورد در روستای امامزاده و ۳ مورد در سه راهی ایگدیر و نیز تعداد ۶ مورد در کوی مهندسین در راستای اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی خرداد ماه در شهرستان ارومیه اجرا شد که قبلا توسط فرماندهی یگان اخطاریه جهت توقف عملیات برای متخفلین صادر شده بود.

تقی زاده اضافه کرد: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی استان به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های کشاورزی است.

او  با اشاره به فعالیت ۲۲ گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی در استان به صورت شبانه روزی، ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

کد خبر 2771313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha