سارقان تابلو و علائم جاده ای در سنندج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری سارقان تابلو و علائم جاده ای در سنندج خبر داد و گفت: سارقان حرفه ای مریوان نیز توسط پلیس بازداشت شدند.

به گزارش کرد پرس، سردار علی آزادی از دستگیری سارقان تابلوها و علائم جاده ها توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تابلو ها و علائم جاده ای، بررسی موضوع جهت شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در همین راستا ماموران انتظامی ۴ سارق را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به چندین فقره سرقت علائم و تابلو های جاده ای اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارقان حرفه ای مریوان

سردار آزادی همچنین از دستگیری سارقان حرفه ای در مریوان خبر داد و ادامه داد: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در مریوان مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات و اقدامات پلیسی هویت ۶ سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی آنها را طی چند عملیات دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: در بازجویی های انجام شده سارقان به ۲۰ فقره انواع سرقت از جمله ۶ فقره سرقت قطعات داخل خودرو، ۴ فقره سرقت موتورسیکلت، ۴ فقره سرقت معابر عمومی، ۳ فقره سرقت منزل و ۳ فقره سرقت مغازه اعتراف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

سردار آزادی گفت: در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کامیاران یک نفر سارق با کشف ۸ فقره انواع سرقت در این شهرستان بازداشت و تحویل مراجع قضایی داده شد.

وی از شهروندان خواست که هشدارها و توصیه های پلیس را جدی گرفته و جهت پیشگیری از سرقت، اماکن خود را به سیستم های ضدسرقت و دوربین مداربسته تجهیز کنند.

کد خبر 2771328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha