نجات یک زن ایزدی و دو فرزندش از چنگال داعش

سرویس سوریه - نیروهای آسایش کردستان سوریه از نجات یک زن ایزدی و دو کودک وی در عملیات نیروهای آسایش در اردوگاه هول خبر دادند.

به گزارش کردپرس، نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(آسایش) در بیانیه‌ای اعلام کردند که یک زن ایزدی و فرزندان وی را که توسط عناصر داعش ربوده شده بودند و از خانواده‌های این عناصر در اردوگاه هول بودند، نجات دادند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، در بیانیه مرکز رسانه‌ای نیروهای آسایش کردستان سوریه آمده است که اطلاعاتی در مورد یک زن ایزدی و دو کودک وی که در سال ۲۰۱۴ توسط عناصر داعش ربوده شده بودند به دست آمد که آنها جزو خانواده‌های این عناصر در اردوگاه هول هستند و بر اساس این اطلاعات عملیاتی برای آزادی آنان آغاز شد.

در ادامه این بیانیه، اطلاعات زیر به اشتراک گذاشته شد: «نیروهای ضد ترور آسایش، اطلاعات قطعی در مورد یک زن ربوده شده ایزدی در قسمت چهارم اردوگاه هول به دست آوردند. بر این اساس نیروهای آسایش تحقیقات و پیگیری‌های لازم را انجام داده و محلی را که وی در آنجا قرار داشت محاصره کردند و روز دوشنبه (۳ ژوئن) نیروهای ضد ترور، این زن ایزدی به نام «عزیزه خالد علی» و دو فرزندش که یکی از آنها دختر است را نجات دادند.

در پایان این بیانیه مقرر شد افراد نجات یافته از طریق دفتر ارتباط و هماهنگی به خانه ایزدی‌ها تحویل داده شوند تا به آغوش خانواده هایشان بازگردند.

کد خبر 2771339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha