۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
حریق کبیرکوه آبدانان مهار شد

سرویس ایلام - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت : آتش سوزی کبیرکوه که از صبح امروز مجدد آغاز شده بود با تلاش و ورود به موقع ماموران حفاظتی و مردم مهار اولیه شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، یاسم خانمحمدیان بیان داشت: این آتش سوزی مراتع و عرصه های جنگلی کبیرکوه در محدوده روستای آب انار معروف به هونگه در بین شهرستان های آبدانان و دره شهر اتفاق افتاده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با بیان صعب العبور بودن منطقه گفت: لکه گیری حریق‌های مناطق در حال انجام است و پایش منطقه با استفاده از ظرفیت نیروها آغاز شده تا از شعله ور شدن مجدد آتش جلوگیری شود.

خانمحمدیان ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم، بسیج سپاه، فرمانداران شهر ستان های آبدانان و دره شهر و همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران تصریح کرد: نیروهای پایش تا اطمینان از مهار کامل حریق در منطقه حضور دارند.

مدیرکل منابع طبیعی ادامه داد: به دلیل بارندگی های مناسب امسال پوشش گیاهی در ارتفاعات و مراتع کوهستانی منطقه متراکم است و همین خطر آتش سوزی در منطقه را بیشتر می کند لذا از مردم و طبیعت دوست انتظار داریم به عنوان همیار طبیعت منابع طبیعی را در راستای حفظ و حراست عرصه های ملی ما را یاری کنند.

کد خبر 2771346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha