۱.۳ میلیارد تومان جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیر صنفی کردستان صادر شد

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از یکم خرداد ماه سال جاری تا ۱۵ خرداد طی بازرسی های انجام گرفته در مجموع یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان جریمه برای متخلفان واحدهای صنفی و غیر صنفی در کردستان صادر شده است.

به گزارش کرد پرس، فرزاد سردارزاده در جمع خبرنگاران کردستان، گفت: در این مدت در مجموع ۸۳۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: با تلاش و بازرسان این سازمان در بازرسی های به عمل آمده از واحدهای صنفی و غیر صنفی ۱۳۰ مورد تخلف کشف شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در این رابطه ۱۲۶ فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

سردارزاده با اشاره به اینکه عمده این تخلفات گران فروشی کم فروشی و عدم درج قیمت بوده، ادامه داد: از طریق ستاد خبری دارات صنعت معدن و تجارت شهرستان های استان ۸۴ گزارش مردمی درج شده و در رسیدگی به آنها ۲۶ مورد تخلف احراز که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی گران فروشی عدم درج قیمت و ... در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت معدن و تجارت معرفی کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

کد خبر 2771373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha