قرارگاه رسانه‌ای انتخابات در ایلام تشکیل شود

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست جهاد تبیین با موضوع انتخابات، بر نقش مهم رسانه‌ها در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت: قرارگاه رسانه‌ای انتخابات در ایلام تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار با اشاره به تبلیغات دشمنان برای مهندسی اذهان و افکار، یادآور شد: استان ایلام همواره بیشترین مشارکت در انتخابات داشته است، مردم در تشییع شهدای خدمت، بصیرت و آگاهی خود را منصه ظهور رساندند و امروز وظیفه و رسالت مسئولان فراهم کردن شرایط لازم برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی با تاکید بر راه‌اندازی و تقویت قرارگاه رسانه‌ای برای انتخابات پیش رو، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در راستای افزایش مشارکت دارند و باید با برنامه‌ریزی لازم رسانه‌ها را در این حوزه تقویت کرد.

امام جمعه ایلام با تاکید بر تبیین و تشریح خدمات رئیس جمهور شهید برای اقشار مختلف جامعه، بیان کرد: بیشتر این اقدامات و خدمات، آن‌گونه که باید و شاید به درستی از سوی رسانه‌ها، در راستای روشنگری و برای اطلاع مردم مطرح نشده و به طور شایسته به خدمات دولت پرداخته نشده است.

کریمی‌تبار ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی در مدت کوتاه ریاست جمهوری خود اقدامات موثر و ارزنده‌ای را در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله ارتباط با کشورهای همسایه، ایجاد اعتماد و رفع موضوع ایران هراسی که دشمنان در منطقه ایجاد کرده بودند، از خود به یادگار برجای گذاشت و دولت بعدی نیز شایسته است که مسیر رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم را ادامه دهد.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی اجازه فعالیت و تبلیغات برای کاندیدای مشخصی را ندارند، افزود: امیدآفرینی و ایجاد نشاط، بیان خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم در مدت زمان باقیمانده می تواند زمینه‌ساز مشارکت حداکثری باشد.

وی افزود: دستگاه‌های مختلف اجرایی عضو کارگروه‌های ۲۲ گانه قرارگاه جهاد تبیین استان، محتواهای لازم را برای ترغیب و تشویق به حضور حداکثری مردم در انتخابات تولید و در اختیار جامعه هدف خود قرار دهند.

🔺حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار اضافه کرد: ترغیب و برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی رأی‌اولی‌ها نظیر دانش‌آموزان، دانشجویان و ورزشکاران باید در اولویت برنامه‌های مسئولان، دلسوزان و همه دست‌اندرکاران انتخابات باشد.

کد خبر 2771374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha