تهدیدات و آسیب های بازی «همستر کامبت» ارزیابی می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا گفت: تهدیدات و آسیب های احتمالی بازی «همستر کامبت» ارزیابی شده و نتیجه این ارزیابی ها به زودی اعلام می شود.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ رامین پاشایی در خصوص جزئیات جدید از بازی تلگرامی «همستر کامبت»، گفت: بازی همستر تلگرام یک بازی است که در مدت کوتاهی تعداد زیادی مخاطب از سراسر جهان پیدا کرد و کاربران این بازی رؤیای لیست شدن توکن های این بازی را در صرافی های ارز دیجیتال و فروش سکه ها و تبدیل آنها به پول واقعی دارند.

وی اظهار کرد: این روز ها شاهد عضو شدن افرادی به تلگرام و پیام هایی از سوی آنها هستیم و در حال جمع کردن ارزهای دیجیتال هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا فراجا افزود: همستر کامبت یک بازی در سبک Tap to Earn و رباتی تلگرامی است که این روزها بازار آن به ویژه میان نوجوانان داغ شده و بازیکنان در همستر کامبت باید با زدن روی یک سکه درون بازی مقدار بیشتری توکن جمع کنند؛ این توکن ها ممکن است در آینده در قالب ایردراپ بین بازیکنان همستر کامبت توزیع شود.

سرهنگ پاشایی ادامه داد: بازی همستر تلگرام یک بازی است که در مدت کوتاهی تعداد زیادی مخاطب از سراسر جهان پیدا کرد و کاربران این بازی رؤیای لیست شدن توکن های این بازی را در صرافی های ارز دیجیتال و فروش سکه ها و تبدیل آنها به پول واقعی را دارند.

وی یادآور شد: تهدیدات و آسیب های احتمالی بازی «همستر کامبت» ارزیابی شده و نتیجه این ارزیابی ها به زودی اعلام می شود.

کد خبر 2771441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha