دولت اقلیم کردستان با تحویل اسامی نیروهای امنیتی به عراق موافقت کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- هیئت وزرای اقلیم کردستان از دو وزارت پیشمرگه و داخلی خواست لیست حقوق ماه مه را به دو دیوان نظارت اقلیم کردستان و عراق تحویل دهد.

به گزارش کرد پرس به نقل از BMC، دیوان ریاست اقلیم کردستان با صدور نامەای به وزارتخانه های داخلی، پیشمرگه، یگان های 70 و 80، فرماندهی پیشمرگه، فرماندهی دفاع و اورژانس و اداره پلیس حفاظت نفت و گاز، خواست بنا به دستور رئیس دولت اقلیم کردستان، اقدامات لازم جهت آماده کردن اسامی و تکمیل مشخصات لیست حقوق و تحویل آن به دیوان نظارت عراق و اقلیم کردستان به منظور تضمین حقوق و پرداخت اعتبارات مالی تمام این نیروها صورت گیرد.

در این نامه آمده است؛ «تهیه و ارسال لیست حقوق ماه مه سال 2024 طبق لیست رسمی شامل اسامی کارمندان، حقوق پایه و کلیه کمک هزینه ها و کسورات لازم جهت محاسبه حقوق هر یک از کارمندان و ارسال به دیوان نظارت مالی اقلیم و اداره کل محاسبات وزارت دارایی و اقتصاد، پس از حسابرسی توسط واحدهای حسابرسی داخلی یا خزانه داری هر موسسه که قبلاً در قالب لیست کدگذاری شده برای آنها ارسال شده بود».

در بخش دوم این نامه همچنین اشاره شده است: «انجام هماهنگی کامل و فراهم سازی تسهیلات لازم را برای تیم‌های حسابرسی مشترک دو دیوان نظارت مالی اقلیم و فدرال در طول بازدیدهایشان برای رسیدگی به این موضوع».

دولت اقلیم کردستان با تحویل اسامی نیروهای امنیتی به عراق موافقت کرد

کد خبر 2771448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha