تفاهمنامه همکاری آموزش و پرورش و صمت در کردستان امضا شد

مراسم امضای تفاهمنامه همکاری آموزشی اداره کل صمت و آموزش و پرورش کردستان با حضور جمعی از مسوولان در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد.

به گزارش کرد پرس، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری آموزشی صمت و آموزش و پرورش و مسئولیت های اجتماعی صنعت، معدن و تجارت و خیرین مدرسه ساز کردستان، گفت: در راستای تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» که توسط مقام معظم رهبری مزین شده مجموعه آموزش و پرورش و صمت استان در قالب انعقاد تفاهمنامه در حوزه بازار کار و کلاس درس برای تربیت نیروی انسانی در حوزه صنایع همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد رشته های مدنظر اداره کل صمت نیز در این تفاهمنامه مورد توجه خواهد بود، افزود: امروز در راستای تحقق شعار سال، با کمک حوزه مشارکت مردمی این تفاهمنامه منعقد شده و با حضور واحدهای تولیدی و صنعتی شاهد نهادینه شدن موارد این تفاهمنامه خواهیم بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: در زمینه جهش تولید با مشارکت مردمی بر اساس آمایش سرزمین در کردستان و برای ارتقای مهارت های تخصصی گام های ارزنده ای بین حوزه صنعت، معدن و حوزه دانش برداشته می شود.

خلیقی ادامه داد: در هفته جاری همچنین تفاهمنامه صمت و دانشگاه کردستان در حوزه دانش منعقد می شود و ما متعهد می شویم نیازهای دانشجویان را مورد توجه قرار دهیم.

کد خبر 2771507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha