ترسیم وضعیت عمومی با «تئوری توطئه» ویژگی اصلی برخی شخصیت های سیاسی است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- ریواز فایق رئیس پنجمین دوره پارلمان کردستان خطاب به مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان گفت: «تضمین پرداخت حقوق کارمندان نتیجه حکم و وجدان رئیس و اعضای دادگاه عالی فدرال، پیگیری‌ها و شجاعت معلمان و کارمندان اعتصابی بوده است، مردم قهرمانان واقعی خود را می‌شناسند و آنها برای شناخته شدن نیازی به کوبیدن بر طبل و دهل ندارند».

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، مسرور بارزانی رئیس دولت اقلیم کردستان در جریان افتتاح یک شرکت و مرکز تازه تأسیس گفت: «من از کارمندان حقوق بگیر برای حمایت، صبر و مقاومت هایشان در برابر توطئه برخی افراد و احزاب برای تضعیف ساختار اقلیم کردستان در راستای اهداف خود تشکر می کنم».

پس از این سخنان رئیس دولت، ریواز فایق رئیس دوره پنجم پارلمان کردستان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ویژگی اصلی برخی از شخصیت های سیاسی این است که مدام به بهانه دشمن خیالی، وضعیت عمومی را نتیجه «تئوری توطئه» برای مردم ترسیم می نمایند».

ریواز فایق اشاره کرد: «تامین حقوق، تحویل اسامی و اطلاعات نیروهای امنیتی، پذیرش بازنگری نظارت دارایی فدرال، واگذاری نیمی از درآمدهای فدرالی اقلیم، اجرای مرحله به مرحله شروط وزارت دارایی فدرال همگی یک پکیج هستند که نتیجه حکم و وجدان رئیس و اعضای دادگاه عالی فدرال، پیگیری ها و شجاعت معلمان و کارمندان اعتصابی و مردان و زنان خردمندی که به قاضی دادگاه عالی عراق اعتماد کردند و شکایت خود را نزد دادگاه فدرال مطرح کردند».

وی همچنین نوشته است: «دادگاه سرانجام نخست وزیران بغداد و اربیل، وزیران دارایی و همه نهادهای هر دو طرف را دادگاهی کرد، در این میان، مردم آنقدر هوشیار هستند که قهرمانان واقعی خود را بشناسند و آنها برایش شناخته شدن نیازی به کوبیدن بر طبل و دهل ندارند».

کد خبر 2771529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha