تداوم آتش سوزی ها در جنگل های پاوه / جنگل های چله و ویژنان گیلانغرب هم دچار آتش سوزی شدند

سرویس کرمانشاه _ تنها یک روز پس از مهار آتش سوزی گسترده در جنگل های بلبزان پاوه، بخش های مهمی از جنگل های بوزین و مره خیل پاوه و چله و ویژنان گیلانغرب گرفتار آتش سوزی شدند.

به گزارش خبرنگار کردپرس طرفداران محیط زیست و نیروهای امدادی یک هفته بسیار دشوار را برای مهار آتش سوزی جنگل های نوئل جوانرود و بلبزان پاوه پشت سر گذاشتند و عاقبت روز 21 خرداد اعلام شد این آتش سوزی ها مهار شده است ولی هنوز یکروز از اعلام این خبر نگذشت که مناطق دیگری طعمه آتش سوزی شدند.

تداوم آتش سوزی ها در جنگل های پاوه / جنگل های چله و ویژنان گیلانغرب هم دچار آتش سوزی شدند

آتش سوزی در جنگل های ویژنان و چله گیلانغرب

به گزارش نوای گیلانغرب آتش سوزی در جنگل های دهستان ویژنان گیلانغرب پس از سه روز تلاش نیروهای مردمی و امدادی هنوز مهار نشده است و آتش همچنان در حال گسترش است و تاکنون خسارت زیادی به پوشش جنگلی و گیاهی این منطقه وارد شده است.

همچنین جنگل های منطقه چله گیلانغرب هم دچار آتش سوزی شده اند و یک فروند بالگرد نیروهای امدادی را جهت کمک به مهار آتش سوزی به این ارتفاعات منتقل کرده است.

آتش سوزی در جنگل های بوزین و مرخیل

رسانه های منطقه خبر از آتش سوزی گسترده در جنگل های بوزین و مره خیل پاوه و گسترش آن به سمت مناطق اطراف می دهند.

روز گذشته اعلام شد پس از یک هفته تلاش، آتش سوزی گسترده منطقه بلبزان پاوه مهار شد ولی با گذشت کمتر از یک روز، بحران آتش سوزی در منطقه بسیار ارزشمند و حفاظت شده بوزین و مره خیل آغاز شده است.

گفتنی است بعد از آتش سوزی گسترده بلبزان این دومین آتش سوزی گسترده ای است که جنگل های منطقه را در برگرفته است.

کد خبر 2771578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha