۱۰ نقطه در سنندج برای تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری تعیین شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: ۱۰ نقطه برای تبلیغات مجاز انتخاباتی کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سنندج تعیین شد.

به گزارش کرد پرس، مهدی زندیه با بیان اینکه شهرداری ها موظف هستند نقاطی را برای تبلیغات محیطی نامزدها در سطح شهر هم زمان با آغاز تبلیغات در نظر بگیرند، گفت: با هدف رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با تعیین ۱۰ نقطه در سطح شهر امکان مناسب تبلیغات محیطی را فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: جلوگیری از آشفتگی بصری، حفظ زیبایی سیما و منظر سطح شهر و نظم بخشی به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از اهداف تعیین این نقاط برای تبلیغات است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه کاندیداها نباید در مکان دیگری نسبت به تبلیغات اقدام کنند، افزود: میدان انقلاب و خیابان فردوسی در منطقه یک، پارک محمدی، چهارراه گلشن و میدان بسیج در منطقه دو، خیابان پاسداران، میدان آزادی و سه راه ادب در منطقه سه و میدان قانع و میدان جهاد در منطقه چهار نقاط تعیین شده برای تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهر سنندج است.

زندیه با تاکید بر رعایت قوانین انتخابات و استفاده نکردن از تبلیغات غیرمجاز توسط کاندیداهای انتخاباتی، ادامه داد: از کاندیداها و طرفداران آن ها تقاضا داریم از دیوارنویسی و چسباندن پوستر بر جداره معابر اصلی سطح شهر خودداری کنند.

کد خبر 2771634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha