ساخت مسکن ملی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفرتسریع شود/برخورد با مسببان دلسردی مردم و مانع تراشی ها

استاندار کردستان بر تسریع ساخت مسکن ملی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت تاکید کرد و از مسئولان مربوطه خواست در این خصوص اقدام جدی کنند.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای مسکن استان کردستان، با بیان اینکه در مجموع شهرهای استان کارها پیش می رود، اما سرعت کار هنوز مطلوب نیست، گفت: مصوبات جلسات شورای مسکن باید به صورت جدی پیگیری شود و در این خصوص تذکرات و پیگیری های لازم انجام گیرد.

وی با اشاره به موضوع تنظیم بازار مسکن، خواستار نظارت جدی بر واحدهای املاک و برخورد با متخلفان شد و افزود: در زمینه پرداخت تسهیلات بانک ها و همراهی سیستم بانکی در اجرای این طرح تقریبا روند بهبودی را شاهد هستیم اما نیاز به سرعت بخشی در این حوزه داریم.

استاندار کردستان با انتقاد از برخی کارشناسان و کارمندان که با بیان مطالب ناامیدکننده موجب دلسردی مردم می شوند، اظهار کرد: با این افراد باید قاطعا برخورد شود.

زارعی کوشا خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی کردستان بیان کرد: در مجموعه راه شهرسازی کسی حق ندارد، کار بدون هماهنگی انجام دهد و سرخود در موارد مختلف اقدام به مکاتبه کند.

وی با بیان اینکه جلسات شورای مسکن باید هر دو هفته یک بار برگزار شود، ادامه داد: مشکلات و مواردی که وجود دارد باید رفع و به لحاظ قانونی و حقوقی انجام تا در فرایند اجرا مشکلی نداشته باشیم.

کد خبر 2771644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha